2 Ocak 2009 Cuma

How ı Met Your Mother


Ne güzel ne tatlı ne cici bir dizidir öyle yahu. Geçenlerde izlemeye başladım şu an 2.sezonun ortasındayım. Ders aralarında kafa dağıtmak için birebir. Süresi açısından son dönemde üstüne fazlasıyla düştüğüm bir dizi oldu How I Met Your Mother.

Dizi garip bir bölümle başlıyor aslında. Kendi spoiler'ını ilk bölümden veren 'Hımym' gayet hoş bir şekilde devam ediyor. Romantik-Komedi böyle olur diyebileceğim bir tür 'Hımym'. Karakterleri yaşadıkları hikayeleri izlerken o derece benimsiyor ki insan onlarla 'ouv,ahh' diyebilecek konuma geliyorsunuz. Yeri geliyor durağan ilerleyen bir anda sizi gülme krizine sokabiliyor. Dizinin favorosi benim için Barney onun dışında romantik Ted'e de bazı bölümlerde üzülmüyor değilim. Robin bana biraz soğuk gelse de Marshall ve Lilly'i çok seviyorum.

Dizi ilk sezon finalindeki son sahnesi için bile izlenebilir. Kalbimin cız ettiğini hissettiğim bir sahne olmuştu. Bunun dışında ''Peki ananas nasıl geldi'' bölümü de cidden iyiydi. İkinci sezon Robin-Ted ilişkisi yüzünden biraz durağan geçsede benim için 4.sezona ulaşmış bir dizi olarak gelecek bölümlerin fena olmadığını tahmin edebiliyorum. Zaten alışkanlığım olmadığı halde 4.sezonu takip etmeye başladım bile Cnbc-e'den. Yakında 4.sezona yetişirim haftada bir Tv'den izlerim. Öyle de zor olacak ama.. Şiddetle tavsiye ederim.

Diziden bahsetmişken son günerde fazla izleyemedim. Prison Break'le haşır-neşir oldum son bir hafta. 8 bölüm izleyerek 16. bölüm sonuna ulaştım. Artık sıkmaya başladı desem de ilk sezonun hatrına izlettiriyor kendini namussuz. Kötü eleştrileri dyuyorum çevremden ama aldırmıyorum. Prison Break devam ettiği sürece daimi izleyicisiyim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ya şimdi şöle söyleyim bu öyle bi diziki bağımlılık yaratır izlerken sanki onlardan birisiniz normal hayatta ki bizler bu dizide durum komedisi olarak karşımızda duruyo şiddetle izleminizi tavsiye ediyorum

torres dedi ki...

Bülent abi sağolsun , ilk üç sezonunun tamamını ve dördüncü sezondanda bazı bölümleri yolladı sanırsam dördüncüden emin değilim . 16 'sında üniversite kapanır kapanmaz , ilk işim bu diziye başlayıp , prison ve lost'a devam etmek olacak ...

saLsa dedi ki...

HIMYM candır canandır, HIMYM hayranlarına The Big Bang Theory de ikinci bir tavsiyemdir. O da fazlasıyla keyifli bir dizi. ;) Kulak arkasında bulunsun bilmeyenler için..

Kaan Mert dedi ki...

Bşg Bang'i haftalık Cnbc-e den takip ediyorum. Oda cidden harika.
Sheldon (x x)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...