2 Nisan 2009 Perşembe

Ivy vs Curry


Detroit Pistons 73-79 Cleveland Cavaliers

Maç sonunda Iverson beklenmedik bir açıklama yapıyor.
"Kaç dakika oynadım? 18 mi? Ben 18 dakikayı gözüm kapalı bile oynarım. Bu kötü bir his. Merak ettiğim şey, neden geri dönmem için bu kadar acele ettiler? Ne için? "
"Benim için zihnen kötü bir zaman. Bunu saçmalıklara başlamadan atlatmak istiyorum. Ben büyük resime bakıyorum. Ben herkesin parmağıyla gösterdiği bir kişiyim. Ağlamayı durdurmak için gülmeye çalışıyorum. "

Detroit Pistons 98-111 New Jersey Nets

Detroit kötü gidişe Nets önünde de dur diyemedi. İşin ilginç yanı dün çıkıp açıklamalar yapan ve kendisine verilen süre hakkında koçu Curry'ye çıkışlar yapan Iverson'un bu maç 17 dakika sahada kalmasıydı. Ivy'yi 17 dakika oynatarak kararından dönmeyen Curry ile oyuncusu arasında bakalım bu sürtüşme daha ne kadar devam edicek.

Iverson maç sonrasında ''Düşündüğümden daha sert bir tecrübe oldu benim için. Kariyerim boyunca hiç bu konuma düşmemiştim. Açıkçası bu şekilde yapamıyorum ve böyle oynamak istemiyorum.'' diyerek üzüntüsünü belli etti. Takımda ona tavır almış bir kaç oyuncu da muhakkak varken böyle açıklamalalrla gündem yapmak hoş değil.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...