18 Temmuz 2008 Cuma

Basketball Diaries - Günlük


 Blog'u sinema-basketbol temasıyla açtık üzerinden çok geçmeden iki gece önce izlediğim Günlük filmi ile siftahı yapalım. 

 Az önce dedim ya odanın tozlu köşelerinde bir ton izlenmemiş film var diye.Bunlardan biri de 1995 yapımı Di Caprio'ya oyunculuk konusunda basamak atlatan bir film. Cnbc-e geçtiğimiz sezon bir çok defa yayın akışına koymuştu bu filmi ancak bir türlü izleyememiştim okul-ders vs problemlerden dolayı.

 Geçen gece izlemek için iyi bir film araştırırken tesadüfen buldum. Hemen başladım izlemeye tabi. Son yılların aksiyonlu-bilimkurgulu hollywood yapımlarına alışmışız biraz yadırgadım başta ancak gerçekten oldukça iyi bir filmdi.

 Yaşanmış bir olaydan esinlenmesinin dışında ders-ibret verici bir havası var. Di Caprio'nun toy yılları olmasına rağmen oldukça etkileyici bir oyunculuk sergilemesi filme ayrı bir hava katmış. Tek eksik vurucu sahnelerde daha etkileyici müzik seçimlerinin yapılamamasıydı. Müziklerle film yakaladığı dram havasını da çabuk kaybettiriyor insana. 

 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...