18 Temmuz 2008 Cuma

Merhaba ...

 Hepinize selam öncelikle. Ben Kaan Mert Kayrak.

 Net aleminde 3-4 yıldır takılmaktayım daha önceden aktif olarak ilgilendiğim bir-iki blog'um vardı ancak blog aleminde burası mekan. Eh bizde burada yazacaz.

 Genel olarak sinema-televizyon ve basketbol içerikli bir blog olacak.

 Bursa doğumluyum ve halen de burada yaşamaktayım..

 İnternette sıklıkla nbatr.com'da bulunuyorum. Oraya da zaman zaman köşe yazıları gönderiyorum.

 Basketbol favori sporum olsa da her türk genci gibi futbolu da izlemekten zevk alırım. Fenerbahçe'liyim. Aynı zamanda NBA'de Miami Heat'i tutuyorum. 

 Her sporu izlemek hatta uygulamak keyif verir bana. Tenis örneğin. Nadal-Federer gibi isimleri izlemek o kadar keyifli ki ekran başında. Tabi uygulama anlamında sıfır kalmaktayım ama masa tenisinde hiçte fena değilimdir :) 

 Sinema'da hobilerimin tepesinde yer alır. Elimde hatırı sayılır bir arşiv ve cidden daha izlemediğim odanın tozlu köşelerinde kalmış bir dolu film cd'im var. 

 Neyse yazılarda görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...