18 Eylül 2008 Perşembe

Uefa Kupası #1


Ne zormuş üç kanalda birden zap yapmak. Maksat her maçı biraz biraz takip edebilmekti ve yaptım da.. Sadece bir golü atladım maç izlerken o da şanssızlık Kezman'ın golüydü. Kayserispor dışında iyi bir gece oldu Uefa'da. Avantajlı skorlar elde ettik..

Galatasaray'dan başlayalım. Galatasaray neden böyle bir psikoloji içinde anlamıyorum Avrupa Kupası'nda. Rakip mental açıdan oyun açısından çok düşük seviyede ancak üstüne gitmeye korkuyorsun, basit hatalara izin veriyorsun ve de gol yemeden rahatlamıyorsun. Bellizona gibi bir takımdan 3 gol yemek hele birini kritik bir anda rakip 10 kişiyken kalede görmek düşündürücü.
Lincoln geldiğinden beri en iyi maçlarından birini çıkarttı. Oldukça efektifti orta alanda. Kewell'ın ilk golü gerçekten güzeldi ancak ondan sonra pek etkili olamadı sanki. Baros cidden iyi transfer dün gece çıktı gösterdi. Zor zamanda takımını kurtardı. Üçüncü gol rakibin bariz hediyesi olsa da 2-2 giden bir maçta o dakikada gol bulmak önemliydi Galatasaray adına. 3-3 olduktan sonra galibiyete dair pek bir inanç kalmadı. Hatta top Lincoln'ün ayağına geldiğinde vurma be aptal dedim, solda Volkan boştu ve belkide bir pozisyon yakalanırdı. Lincoln vurdu.. İyi de etmiş çarptı defansa gol oluverdi. Arda'nın İsviçre'ye attığı golüne bemzettim yine İsviçre'de :)

Gelelim Beşiktaş'a. Galatasaray maçı daha zevkli geçiyorken pek kanal dğeiştirmekte istemedim. Arada bakabildim maça. Beşiktaş iyi hoş bol bol gol pozisyonu buldu ancak rakibe de ciddi olabilecek pozisyonlar da verdi. Ukrayna ekibi genelde sol tarafını kullanıyor ve Beşiktaş'ta Serdar bu atak girişimlerine dur diyemedi. Direkten dönen bir topları vardı Ukrayna ekibinin orta açılmadan pozisyon için gol dedim ancak beceriksizliği yüzünden topu atılabilecek son noktaya üst direğe nişanladı rakip futbolcu.. Beşiktaş avantajlı bir skor yakaladı ancak bir gol daha bulabilse oldukça iyi olacaktı. Ukrayna ekibi kendi sahasında tehlikeli olacaktır muhtemelen ama Beşiktaş turu vermez..

Kayserispor'a ne demeliyim bilemiyorum. Maçı Kezman için izleyecektim yoksa benim için cezbedici bir yanı da yoktu. Fazla pozisyonu olan bir maçta değildi. Sıkıcı tabirini kullansam yanılmam. Kezman'ın golünü kaçırdım dedim ya neyse. Zaten Kayserispor maçını ikinci yarıdan itibaren takip ettim. İlk yarıda 4 isabetli 7 şut atmış Kayseri. Kaleyi yoklamış bol bol ve gol aramış. İkinci devrede de aradılar ve 88 de buldular da. Sevindim gol olunca Kayseri'nin Fransa'ya en azından umutlu gitmesini istiyordum. Mücadele gücü var takımda ancak en önemli eksik tecrübe bu tip maçlarda. Gol sonrası gaz yapan takım uzatma anlarında acaba 2 gelir mi dalgasına defansı elden bıraktı ve atılan uzun topla kalelerinde golü gördüler. Psg artık yolu yarıladı demiyorum bitirdi neredeyse. Kayserispor'un tura inanarak Fransa'ya gideceklerini düşünmüyorum..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...