14 Eylül 2008 Pazar

Gordon - Marion ?

Bugün dershaneye bir gittim geldim ki ortalık fena. Hadi Türkiye-Ukrayna maçı vardı da onu kaçıracağımızı biliyorduk ancak gelince bir dedikodu gördüm kü ortalıkta. Aman aman..

Söylentilere göre Bulls ve Heat sıkı bir takas pazarlığı içerisindeymiş ve hatta takas sonuçlanmış iş sadece basın açıklamasına veya olayın sağlam bir ağızdan ''Tamamdır. Oldu bu iş.'' denmesiyle kesinleşecek artık..

Takasa göre;
Heat Ben Gordon , Larry Hughes ve Joakim Noah'ı alacak.
Bulls ise Shawn Marion ve Marcus Banks'i kadrosuna katacak..

Yani bu takas girişimi yavaş yavaş sızdı basına aslında. Daha üç-dört gün önce Miami'nin Gordon'u kamp listesine alacağı öne sürülmekteydi. Bu da takasın gerçekleşme ihtimalini arttırıyor benim gözümde.. Aslında takas iyi hoş ancak Gordon beni düşündürüyor. Getirisinden çok götürüsü mü fazla olur diye.. !?


Hughes'un kontratı bir hayli yüklü. Zaten son dönemde kontratının hakkını verircesine oynadığı herhangi bir maç izlemedim, görmedim.. Bulls'u rahatsız etmiş olacak yaklaşık 12 milyonluk kontratı ki geçen sezon da takım aramaktaydılar. Sonrasında Gordon'da başlarına bela. Bir kere benim gözümde tek yönlü bir oyuncu Gordon. Savunma yönünün bir kere göz önünde olduğuna hiç rast gelmedim. Üstüne üstlük kontrat sorunu da var. Yani bu adamı takıma katmaya kararlıysanız en az 10 milyon doları vermeniz gerek. Ki Hughes bile 12 alıyorsa bu rakam daha da fazla olacaktır muhtemelen..

Aslında şöyle bir bakınca Miami'nin en önemli eksiği pivot ve guard.. Pivot açığını Magloire ile kaptmak için onunla anlaşıldı ancak o ne kadar verimli olur bilemem. Şimdi guard pozisyonuna her ne kadar son yıllarda verimi düşse de en azından açığı kapatabilecek tecrübesi olan bir guard gelecek. Zaten Wade'in olduğu bir takımda topu hücum alanına taşıması yeterlidir. Pota altına da Noah gibi çaylak yılını iyi geçirmiş ve aynı zamanda yetenekli hırslı bir oyuncu gelecek. Ee tabi henüz ham 82 maçlık bir yükü ikinci yılında hemen kaldıracak die birşey yok ancak faydalı olacaktır yani sonuçta uzun bulmak kolay olmuyor şu devirde..

Ancak tabi şu durumda kadro şekillendirmesi var. Quinn ile sözleşme yenilendi henüz Heat'de. Çaylak Chalmers de var tabi. Sonuçta o da benchin bir köşesinde çürüsün diye seçilmedi. Ncaa'de olukça iyi işler çıkaran bir guard ve ilerleyen dönemde ilk beş kapasitesine dahi ıkabileceğini düşünüyorum yeterli süreleri alır ve olumlu işler yaparsa. Bunun dışında Quinn var dediğim gibi. Hughes'e yer bulmak zor..
Gordon'a ondan da zor. Şimdi ne yapacak Gordon. Muhtemelen benchten başlayacak ancak sorun eder mi bunu bilemem. Önünde Wade var onu kesmesi imkansız zaten ama o bölgede bir de geçen sene çaylak yılında oldukça iyi işler yapmış ve yine benim gözümde ilk beşi zorlayabilecek bir Cook var.. Orası da muamma.. Sonuçta pg-sg hatta sf isimleri duruma göre değişim gösterecek. Beasley muhtemelen 3 oynayacak ve ondan inanıyorum ki o pozisyonda maksimum verimi alacağız. Zaman zaman 4'e çekilmesi ile guard rotasyonunda rahatlama da gözlenebilir. Haslem ve Noah uzun rotasyonunu oluşturacak. Ancak Gordon-Wade ve hatta Beasley'i sayarsak hücumda top onları bulur mu bulmaz mı muamma.. Çok çelişkili bir durum yani..



Bulls tarafında da çelişki mevcut. Gordon ve Hughes yollanacaktı bir şekilde takımdan ama karşılığında bir şey elde ettiklerini düşünmüyorum. Takımda uzun kalmadı. Noah vardı pivot pozisyonunda ancak şimdi orayı doldurabilecke bir isimleri yok. Banks gelecek takıma ee Rose + Hinrich'in arkasında kaç dakika yer edinebilir ki.. Marion desen henüz kontrat imzalanan ve gelecke için Bulls'un çok şeyler beklediği Deng ve yine o bölgede oldukça iş yapan Nocioni mevcut zaten.. Bir de Marion'un bitecek olan kontratını söylemiyorum. Hani guard ve forvet yönünden bir sıkıntıları yokta uzun rotasyonu oldukça sıkıntılı Bulls adına.

Bakalım ilelreyen günlerde net birşey belirlenir takas hakkında olur yada olmaz.. Büyük ihtimalle gerçekleşecek takas ve açıklanacak..
Resmiyete dökülsün de yavaş yavaş netleşir herşey, kontrat durumları vs..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...