17 Ocak 2009 Cumartesi

Profilime Kim Baktı?


Facebook'ta son dönemde moda oldu herhalde şu ''Facebook kapanıyor, profiline kim baktı, resmini kim çaldı, bla bla..''

Artık sıkıldım bu işten. Her gün binlerce kez davet geliyor bu tip gruplara karşı. Zaten milletin profilinde de bu gruplardan sürüsüne bereket var. Profilime kim baktı yok efendim kim resmimi çaldı. Hikaye hepsi yahu..

Facebook gibi bir portalda insan nasıl düşünebilir profiline bakanların yazılı bir listesinin önüne geleceğini. Yalan o eklentilerin,grupların söylediği sözler. Ben günde binbir çeşit insanın profilini inceliyorum. Facebook bir illet oldu artık açtım mı kapatmaz hale geliyorum. Şimdi neden isteyeyim böyle bir şey olmasını da karşımdakinin profiline baktığımı bilmesini. Bunu yapan adamlar da neden istesin böyle bir eklentiyi. Eğer böyle basit bir işlemle bilinecek olsa profiline bakanlar Facebook'taki trafik bir hayli düşer. Yok öyle birşey kanmayın boşuna..

2 yorum:

Mehmet Dinler dedi ki...

"İsteyen resmimi çalsın isteyen profilime baksın çokta umrumda" diye bir grup var Facebook'da. Bu grupları resimlerle belirliyorlar, insanları uyarıyorlar ama millet inanıyor halen bunlara... Yazık!

Adsız dedi ki...

'gizlilik esası' olduğu için bu tarz bilgilerin paylaşılması zaten yasak =) (funfun)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...