1 Mayıs 2009 Cuma

NBA All Rookie First Team


Player (Team) First-place votes Second-place votes Total
Derrick Rose (Bulls) 29 -- 58
O.J. Mayo (Grizzlies) 29 -- 59
Russell Westbrook (Thunder) 24 5 53
Brook Lopez (Nets) 21 7 49
Michael Beasley (Heat) 17 10 44

Mayo'nun seçilmeyeceğini düşünüyordum birinci takıma. Takımları koçların oyları belirlediğinden Mayo'nun Westbrook'u geçemeyeceğini, 2. beşe kalacağını düşünüyordum (geçen yıl Durant de Mayo'yla aynı durumdaydı ve oylamada ikinci olabilmişti). Hadi takıma 3 tane guard alınınca takıma seçilebilir. Ama oylamayı nasıl birinci bitirir onu anlamıyorum. Westbrook takımına mayo'dan çok daha faydalıydı.

Beasley'nin seçilmesi de Marc Gasol ve Kevin Love'a ayıp olmuş sanki. Hadi bir tane pivot var o yüzden Gasol seçilmez anlarım ama Love'un durumunu cidden anlamak zor. Çaylakların ribaunt kralı sayıda da fazla bir fark göremiyorum. Zaten olay istatistikler de değil. Love sezonun ilk ayından sonra hep çok efektifti. Al Jefforson'ın yanında oynamasına rağmen hem de. O sakatlandıktan sonra da performansını düşürmedi, pota altında canla başla mücadele etti. Beasley'nin bu adamdan daha iyi bir çaylak yılı geçirdiğine inanmıyorum ben...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...