13 Haziran 2009 Cumartesi

Chuck


Evet sezon finalini yaptığım bir diğer dizi de Chuck oldu. Dersler bitince bol bol diziye yöneldik, izleyemediğimiz ne varsa izledik bu ara. Chuck geçtiğimiz sene reklamlarından etkilenerek başladığım diziydi. Reklamlarda ''maaş asgari ücret, görev dünyayı kurtarmak'' sloganı ile tanıtımı yapılan Chuck beni etkilemişti. İlk bölümünü izlediğimde ise hem aksiyon hem de komedi unsurlarının bir arada oluşu beni diziye bağlamaya yetmişti.

İlk sezonda aslında pek öyle konu birliği yoktu. Sit-com tarzı her bölüm yeni konunu işlendiği bir sezondu. Aslında bu sezon Chuck'tan çok Morgan hayranıydım. Onun için izlerdim diziyi. Tabi Sara'yı da es geçmemek lazım. Ancak ikinci sezondan itibaren dizi daha oturmaya başladı ve konular, bölümler birbirine bağlandı. Chuck-Sara ilişkisi daha da ön plana çıktı. Eski aşık Jill'in gelmesi ile işler sarpa sardı. Devon'un işlerin içine sıkça dahil olmasıyla komik anlar yaşandı vs vs.. Chuck bomba gibi bir sezonu geride bıraktı. Ayrıca 3D olarak yayınlanan bölümü de es geçmemek lazım.

Gelecek sene için yayın konusunda sıkıntıdaydı Chuck. Neyse ki şimdilik 13 bölümlük anlaşma sağlanmış ancak bütçe küçültmesi nedeniyle bir baş rol oyuncusu veda edebilirmiş diziye. Haydi bakalım kime veda edeceğiz merak etmeye başladım. Hee gelelim dizinin 2.sezon finaline. Falcurm'dan kurtuldu dedik yeni bir grup çıktı karşımıza ancak Chuck bölüm sonunda Intersect'i yine kendine yükleyerek dünyayı kurtardı. Ayrıca bu Intersect fazlasıyla gelişmiş bir model olduğundan Chuck'a da fazlasıyla ajanlık özelliği kazandırdı.

Merakla bekliyorum 3.sezonu. Sezon finaline doğru iyice alevlenen Chuck-Sara ilişkisinden tutun da yeni nesil ajan Chuck'a kadar bir çok soruyu merak ediyorum. Hee bir de Devon bizim Chuck'un ajan olduğunu artık biliyordu. Bakalım 3.sezonda onun davranışları nasıl olacak. Haydi bu diziyi izlemeye devam..

''Stay in the car Chuck'' :D

2 yorum:

muribbi dedi ki...

yorumundan bağımsız olarak bu kadar izlendiği için biraz bakayım dedim ama bence çok kötü bir dizi. ne gerek var.

Tamer dedi ki...

chuck deyince gs cafe crown'un büyük ihtimalle transfer edeceği chuck davis(emin değili) aklıma geldi.
alakasız mı? evet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...