26 Haziran 2009 Cuma

Kısaca Draft


Evet. Tatildeyim, bloga hatta nete girme şansım yok. Anca böyle arada cafelerden gelebileceğim yaz boyunca.
Dün draft vardı. Tv'den takip etme fırsatım oldu. Beklenmedik seçimler yaşanmadı. Ricky Rubio'nun 5. sıraya kadar düşmesi beni şaşırttı ama bunun da draft öncesi yaptığı açıklamalarının da katkısı olduğu kesin. Minnesota draft öncesi Foye ve Miller'ı göndererek guard seçeceğinin sinyalini vermişti. Rubio ilaç olur onlara.
Ha bir de koca oğlan Shaq Cavs'a takas olmuş. Maşallah adam Kobe-Wade'den sonra şimdi de James ile beraber. Hadi hayırlısı bakalım. Rabbime sordum Clevelands dedi. Eee boşuna dememiş rabbim.. Ben bir de Suns'ta Ben Wallace'ın neler yapabileceğini merak ediyorum ya..
Orlando kadrosunu Carter ile güçlendirmiş, formayı da giydirmiş Carter'a ancak Lee'nin feda edilmesi yazık olmuş. Bu sene onlar için en büyük sürprizlerden biriydi. Carter'ın takıma katılımı ile Hedo konusu da iyiden iyiye patlak vermeye başladı. Yüksek ihtimal takımdan ayrılacaktır.
Spurs'ta Jefferson'u adeta çalmış. Hayırlısı olsun onlar adına da. Fena bir isim değil Jefferson.
Crawford'ta Hawks yolunu tutmuş. Zaten Nelson ile yıldızı barışmamıştı, cap için iyi hamle olmuş. Yalnız Crawford hamlesi Hawks'ın mevcut yapısını bozar mı bilemem. O konuda şüphelerim var.
Oğuz Savaş draftta seçilememiş bakalım gidebilecek mi Nba'e. Genç yaştan beri takip ettiğim bir isim ve gelişimini izlediğim biri ve Nba'e gitmesini çok isterim. Emir 57. sıradan Suns tarafından seçilmiş. Bir şekilde atmış oldu kapağı Nba'e. Onun da içeri drive'ları çok can yakıcı oldu bu sezon.
Haydi kalın şimdi sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...