23 Eylül 2009 Çarşamba

Not Good Enough !!


Eveet.. Beklenen gün 21 Eylül geldi ve sabahında How i Met Your Mother'ı indirdik. Dün gece izleme imkanı buldum ve cidden bu vatandaşları özlediğimi farkettim. Söyleyebilirim ki harika bir beşinci sezon bizi bekliyor olacak zira oyuncular aynı performans ile kaldıkları yerden devam ediyorlar.

Bu kısım spoiler içerir...

Dördüncü sezonda garipsediğim Barney-Robin ilişkisi üzerine kurulu bir bölüm oldu beşinci sezonun ilk bölümü. Robin ile bir yaz boyunca takılan ancak ilişkilerine bir isim koymayı beceremeyen Barney ve Robin'in ilişkilerini sorgulayan bölüm gayet eğlenceli anlara sahne oluyor. Barney'in meşhur 'or' lafı ile ulaşılması gereken hedefe daha eğlenceli yoldan ulaşma stratejisi Robin'de de işe yarıyor.

Dördüncü sezonu Ted'in üniversite sınıfında noktalamıştık. Henüz anne açıklanmadı ama bu diziyi 'anne kim?' paranoyasıyla izlemenin de bir mantığı yok. Eğlencenize bakın.. Yine Ted'in üniversitedeki ilk günü ile sezona giriş yapıyoruz ve gayet eğlenceli anlar bizi bekliyor. Özellikle 'Professor' kelimesiyle geçilen dalgada bir hayli güldüğümü söyleyebilirim.

Bölümün en komik kısımlarından biri de Marshall'ın elindeki kırbaçla sürekli olarak 'Not Good Enough' diye bağırmasıydı. Cidden beşinci sezon için bu kadarı yeterli değil. Daha iyi bölümleri de bekliyoruz ve göreceğimizden hiç şüphem yok.

Ve Barney.. Adamım yine formunda.. Bölümün en komik anında Ted'in odasında aniden beliriyor ve şu soruyu yöneltiyor..
''Where do you keep your condoms''

2 yorum:

ONUR dedi ki...

Açıkçası beklediğimize değiyor ve herzamanki gibi bizi gülmekten kırıp geçiriyor...Bu dizi beni başından beri etkilemiştir hiç soluksuz ve ardarda geçen ay 4sezonu bitirdim 2.kez :)) ve şimdi 5.sezona başladım eminim ki son bölüme kadar bizi eğlkendirecek olan bu diziyi izlemeyen varsa hemen bulup izlesin derim....

Onur Yiğit dedi ki...

Gördüm gördüm de, Robin kadar şırfıntı, Robin kadar cibiliyetsiz bir hanımevladı daha görmedim.

Hayır arkadaş, Lost'ta Kate nasıl tercih problemi, angutluğu ve kararsızlığıyla canımızı sıktıysa, HIMYM'da da Robin çıktı başımıza.

Barney'e gelecek olursak, öyle anlar geliyor ki bazen keşke Rhonda "The Manmaker" Barney'e özgüvenini yeniden kazandırmasaydı diyorum. Bu nasıl suyu çıkmış bir arkadaşlık anlayışıdır, bu nasıl dengesizliktir, bu ne yaman çelişkidir idrak etmek mümkün değil adeta.

Robin & Barney ilişkisini hiç onaylamadım, onaylamayacağım. Barney Marshall'la sevişse bu kadar koymazdı yemin ediyorum.

Tüm bunları 5.sezona daha başlamadan, 4 sezonda edindiğim son bilgilerle yazıyorum. Bakalım beni ne sürprizler bekliyor.

P.S: Jack değilsin Kaan, değilsin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...