18 Ekim 2008 Cumartesi

Comedya

Yüksel Aytuğ bugünkü köşesinde Yavuz Seçkin'in programı Comedya'dan bahsetmiş. Programı ilk onun köşesinde duyup izlemeye başladım ve yapılan işin hakkını vermek lazım. Yavuz'un taklit yeteneğine diyecek söz yok ancak çoğu izleyicinin de dikkatini çeken skeçlerin güzel bir sonla bitmemesi ve havada kalması.. Neyse yine de 1 saatlik eğlencelik bir program.
Yüksel Aytuğ'un yazısı..

CoMedya fark yaratıyor

YAVUZ Seçkin'in yeni sezona CoMedya adındaki muhteşem programıyla fırtına gibi gireceğini ilk kez bu sütunlarda okumuştunuz. Tahminimde yanılmadım. Yavuz, yeni programıyla tv8 ekranlarında fark yaratmaya başladı. Son bölümde bir Ahmet Çakar taklidi vardı ki, doktorun kendi bile Şansa Bak yarışmasındaki hallerini bu kadar iyi taklit edemezdi! Hele Mehmet Ali Birand ile Uğur Dündar arasındaki haber rekabetinin hicvedildiği bölüm, bence haftanın olayıydı. Yine de bazı skeçlerin finalleri biraz "ayazda" kalıyor. Yavuz muhteşem bir yetenek ama skeç yazma konusunda sanırım azıcık profesyonel yardıma ihtiyacı var. (Bkz: Çok Güzel Hareketler Bunlar) Her şeye rağmen Yavuz'un programı tv8 ekranlarındaki "ısınma turunu" tamamlayıp, kısa zamanda 4 büyük kanaldan birine transfer olur diye düşünüyorum. NOT: Geçenlerde sevgili Mustafa Topaloğlu aradı. 10 dakika boyunca büyük bir tedirginlik içinde konuştum. Ya bizim Yavuz beni işletiyorsa diye... Hâlâ emin değilim ya, neyse...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...