18 Ekim 2008 Cumartesi

Eddie Basden Mersin'de


2006 Aralık ayaında Avrupa'da basketbol kariyerine başlayan ve kısa sürede Fenerbahçe taraftarının sevgilisi haline gelen Basden Mersin Bşb ile anlaşmış.

Resim 2006-07 sezonu sona erdiğinde Ntv'nin kendisiyle yaptığı röpörtajda çekilmiş. Röpörtajda Basden ''Şimdi Ne Olacak ?'' sorusuna şu şekilde yanıt veriyordu..

''Geçtiğimiz günlerde kulüple görüştüm ve gelecek sezon beni aralarında görmek istediklerini söylediler. Ama benim de her oyuncu gibi NBA hayalim var. Bazı teklifler de mevcut. Şu an için orası öncelikli geliyor ama eğer ki NBA olmazsa Fenerbahçe Ülker ilk Avrupa seçimim olacak. Söylediğim gibi burayı çok seviyorum ve Avrupa şampiyonluğu hedefi doğrultusunda burada olmayı çok istiyorum. Antrenörle, teknik heyetle ve taraftarla birleşerek bu yılki gibi başarılı bir sezon daha geçirmeyi çok isterim.''

Basden geçtiğimiz yıl Avrupa'ya döndü ancak Fransa ve Almanya'da basketbol oynadıktan sonra bu sezon tekrar Nba için fırsat kolladı ancak olmadı. Hal böyle olunca bildiği bir ülkeye döndü Basden Türkiye'ye. Savunma yönüyle ön plana çıkan ve pis işler yapan Basden Mersin'de oldukça iş görecektir ve Mersin'in Ffriend'den sonra en önemli hamlesi bence Basden. Onu yeniden izleyecek olmak beni heyecanlandırdı. Hayırlı olsun Basden'e..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...