16 Aralık 2008 Salı

A.R.O.G


Daha dün gittim filme.. Şimdi öncelikle nerdeyse bir yıldır beklenen bir film olduğundan ilk haftadan gidenler oldu etti. Kimi kötü dedi kimi iyi dedi. Ancak çevremde Arog olmamış diyenler çoğunlutaydı. Burun kıvırır hale geldi çevremdekiler..

Beklenti içinde gitmedim bende filme. Olmş mu diye sorarsanız da olmuş. Cem Yılmaz koymuş çocuğu yine..
Olmamış diyenler neye göre olmamış der bu filme bilmem. Gora'ya göre karşılaştırıyorlar. Oyuncu kadrosu falan müthiş bir düzeyde filmde. Efektler görsellikler falan derken o kadar iyi ki artık karşılaştıracakları bir Recep İvedik gibi filmler kalmamış direk olarak kendi filmleriyle kıyaslıyorlar adamı.

Gora'da da gülmüştüm bu filmde de baya bi güldüm. Beklentim hat safhadaydı benimkde hakkaten filmin vizyona ilk girdiği hafta. Gitmekte istedim ama gitsem belkide aynı tadı alamazdım. Bir yıl kadar önce ilk 3 dakikası adı altında yayınlanan video ve sonrasında teker teker yayınlanan traiser'larla milelt acayip iştahlandı. Reklamı da Telekom vs derken acayip oldu filmin. Millet bu yüzden bir hayli beklentiyle gitti filme. Belki bu kadar reklam yada traiser olmasa da bazı espriler filme kalsa daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum.

Espriler akılda kalıcı değil diye yakınıyor çevremdekiler. Ee be kardeşim filme öyle bir kaptırmışsın ki kendini tabi ki bir-iki tane özel espriyi hatırlarsın. Gülmeye gitmişsin sende oraya. Gora'da da bende aynı şekildeydi. Espri bir iki tane aklımda kalmıştı. Sonrasında üstüne üç-beş defa daha izlenince artık iyice replikler oturdu bünyeye.. Buda öyle olur..

Çok uzattım çok dağıttım konuyu. Kısacası Arog iyiydi hemde fazlasıyla.. Türk sinemasında böyle filmler görmek gerek. Komedi adı altında kaç film yapıldı birine doya doya gülmedim ama şu Cem Yılmaz'ın yaptığı işler hakikaten takdire değer. Bravo..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...