3 Kasım 2008 Pazartesi

Ramon Sessions


Geçtiğimiz yıl çaylak sezonunu geçiren Sessions Mart ayının son zamanlarına kadar süre alamamışken sezonun son on maçında toplam 113 asist yapmıştı.
Yukardaki istatistik bu sezon gözlerin ona çevrilmesine neden oldu elbet. Koç Skiles nedense takımdaki guard problemine rağmen ilk iki maçta dakika vermedi Sesions'a.
Önce Raptors sonrasında da dün gece Knicks karşısında ilk beş başladı ve gerçekten ilgi çekici istatistiklere imza atmaya başladı şimdiden.
Nov 1 vs Tor: 12 sayı 2 ribaunt 9 asist 1 top çalma %50 fgm
Nov 2 @ Nyk: 18 sayı 7 ribaunt 8 asist 3 top çalma %47 fgm

3 yorum:

Sheed dedi ki...

ilk iki maçta süre almamasına rağmen güvendim, yahoo takımımdan çıkarmadım.. yürüyedur koç..

öte yandan lue ve ridnour'ın olduğu bi yerde ilk beş çıkar gibi geliyor.. ridnour da çok kötü başladı, kolejdeki kredisini kaybediyor günden güne.. artık son şansları..

Kaan Mert dedi ki...

Bucks'ın sezon açılış maçını izledim ki akıllara zarardı Ridnour'un durumu..
Sessions'un kadroya girmesi hatta ilk beş çıkması gelişimi açısından da iyi. Şu an bile oldukça faydalı olmakta takıma.

Berkan Karadurmuş dedi ki...

Sheed gibi ben de fantasy de kadromdan çıkarmadım ve sağolsun iyi de katkı verdi :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...