22 Ocak 2009 Perşembe

Andrew 'Big Game' Bynum


Sabah box'ları açtım baktım Los Angeles derbisini Lakers almış. Eh normal sonuç diyorum. Kim ne yapmış diyerek boxscore'u açıyorum. Kobe triple yapmış bakıyorum ki kötü şut yüzdes var. Buna da normal diyelim son maçta adamın parmağı çıktı. Gasol'e bakacakken gözüm başka birine takılıyor.

Bynum Clippers'a karşı 42 sayı 15 ribaunt 3 blok ile oynamış. Koymuş çocuğu yani. Kariyer rekorunu da kırmış haliyle. Son günlerdeki performansı da dikakt çekiciydi zaten. Nazar değmesin bu ara iyi oynuyor kocaoğlan.
Gerçi şöyle bir bakıyorum da Clippers pota altına. Bu da normalmiş lan.. Skinner ve DeAndre'den olan bir pota altı. Öyle ki DeAndre kariyer rakamlarına bu maçla ulaşmış. Biz yine de seviyoruz Bynum'u kutluyoruz bu performansı için.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...