21 Ocak 2009 Çarşamba

Prison Break


Hey gidi hey.. Prison Break bu sezon bitiyormuş. Fox yapımcılarının açıklamasına göre reyting düşüşlerinden dolayı bu sezon son olacakmış. 16 bölüm yayınlandıktan sonra tatile girmişti dizi. Sezonun 22 bölüm olacağını hesap edersek son 6 bölüm kaldı finale ancak yapımcılar Prison Break gibi bir hikayenin güçlü bir sola bitirilmesi için bölümün 8'e çıkabileceğini de bahsetmiş.

2006 yılında izlemeye başlamıştım Prison Break'i arkadaş tavsiyesi üzerine. O zamanlar yabancı dizi nedir bilmeyen ben bu diziye öyle bir bağlanmıştım ki Cnbc-e'nin haftaiçi her gün tekrar uşağında bir sonraki bölümü beklemek zor gelmişti. En son dayanamayıp tüm sezonu almış ve 2 günde bitirmiştim ilk sezonu.. Öyle bağlanmıştım ki diziye ardından izlemeye başladığım Lost ''overrated'' gibi gelmişti gözüme.

İlk sezon efsaneydi zaten. Prison Break'i sevdiren oydu. Kimilerine göre tadında bırakılması gerekiyordu ama ben görmek istiyordum 2.sezonu. Bir sezon hapiste izlediğimiz kahramanların dış dünyada neler yapabileceğini görmek, yollarının nasıl kesişeceğine dair fikirler üretmek istiyordum. 2.sezon da bana ayrı bir tat verdi o açıdan.

Prison Break başkaydı benim gözümde. İkinci sezonun başında Amerika'da yapılan reklamlarıyla da kendinden bahsettirmişti. Chicago sokaklarına kaçan 8'linin resimleri koyulmuş ve bulanların araması için bir numara verilmişti. Verilen numara arandığında ise 2.sezonun yayın saati duyuluyordu bant kaydında.

Dizi üçüncü sezondan itibaren kredisini tüketti. Belki de grev olmasaydı daha elle tutulur bir sezon ve gelecek olabilirdi dizi adına. Whistler olayını bir türlü bağlayamadılar. Kim bu Whistler? sorusu bir türlü yanıt bulmadı. Hani aslında 2.sezonun son sahnesi de merak uyandırıcıydı. Daha iyi bir sezon çıkarılabilirdi grev olmasaydı.

Bu sezonu yine zevkle izliyorum. Durağan geçiyor ama izlettiriyor kendini namussuz. Daha bir 4 sezon daha olsa izlerdim ama bitiyormuş bu sezon. Prisn Break izlediğim ilk yabancı dizi olduğundan yeri büyük olacak bende. Finali güzel olsun tadı damağımızda kalsın tek istediğim o.. Final demişken senaristler de artık Lj ve Sofia'yı bölümlere dahil eder herhalde. Sofia'yı da özledik :) Ehem ehem.. Maricruz'u da unutmayalım lütfen..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...