8 Ağustos 2009 Cumartesi

Big Ben -> Pistons


Pistons eski oyuncusu Ben Wallace'i kadroya katmış yıllık 1.3 milyon dolara. Bu yaz yaptıkları hamlelerle artık eski Pistons döneminin bittiği kesin olarak görülmüştü. Ben Gordon - Villanueva ve Wilcox gibi oyuncularla ünlenen Pistons savunmasını yapmaları o yapıyı sürdürmeleri artık beklenmiyor. Dumars ise kadroya eskilerden bir ismi katmış bulunmakta. Hoş Wallace'ta o eski muazzam savunmalarını artık gösteremiyor. Geçtiğimiz yıl Cavs'ta izlediğim Ben Wallace ölü bir Ben Wallace'tı.. Bu sene işin pekte değişeceğini düşünmüyorum. Ancak pota altına derinlik katacağı kesin ve yararlı olabilme ihtimalide var özellikle kendini affettirmesi için sıkı çalışması gerek.

Bir de merak edilen bundan 3 sene önce para için Chicago Bulls'u tercih eden ve The Palace'ta Detroit taraftarınca iyimser bir konumda olmayan Wallace'ın geri gelişini taraftarın nasıl karşılayacağı.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...