10 Ağustos 2009 Pazartesi

Rezillik


Bundan 3-4 hafta önce Tobol'un stadında yaşanan elektrik problemine gülerken aynı şey bizim başımıza geldi Turkcell Süper Lig'de. Eee boşuna dememişler 'Burası Türkiye' diye.

Maç zaten henüz 50. saniyede gelen gol ile erkenden kopmuş. Fenerbahçe golün getirdiği rehavet ile yaslanıyor kontra arıyor. Denizli de zayıf hücum denemeleri ile illallah dedirtiyordu. İkinci yarı oyun biraz olsun oyun hareketlendi diyorduk ki elektrik kesintisi geldi. Denizli Atatürk Stadı'nın elektriğinin yarısı şehir trafosuna bağlıyken yarısı da jenaratör ile çalışabiliyormuş. Eh yarı karanlık bir halde maçta oynanamadı haliyle. 40 dakika maç 'ha devam edicek, ha bitti' derken durdu. Sonrasında kalan 30 dakika sahadaki tüm futbolcular için isteksiz bir havada oynandı ve sıkıcı bir maç oldu.

Maçın tek güzel yanı Alex'in akıl dolu paslarıyla 2 golü de adeta yaratması ve Güiza'nın sezona golleriyle merhaba demesi oldu. Maçın ilk ve son dakikasında gelen 2 gol arasında yaklaşık 150 dakika mesafe vardı. Bir diğer söyleyişle maç dün başladı bugün bitti. Böyle görüntüler Türk Futboluna hiç yakışmıyor. Olacak iş değil bu seviyede bir maçta bu kadar duraksama..

Son olarak Lig Tv'de Maraton'a bir izleyiciden gelen bir mesaj vardı onu belirtmek istedim. Maçta 2 golün arasının 150 dakika olduğunu belirten seyirci 'Bu süre içinde bir film izleyip tekrar maça dönsek kaçırdığımız çokta şey olmazdı demiş.' Doğru demiş..

1 yorum:

Cenky dedi ki...

Ben maçın ilk 3 dakikasını izledikten sonra eşimle Ghost Town filmini izledim, kayınbiraderin yedek subay yerleştirme sonucunu öğrendim, Adana'ya uçak bileti aldım, onu havaalanından alıp Hatay'da birliğine teslim edecek arkadaşlarla program yaptım, sonra maçı açtım, 10 dakika sonra 2. gol geldi :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...