11 Eylül 2009 Cuma

Gündemden


  • Milliler Eurobasket'te dolu dizgin devam ediyor. Polonya engelini de rahat aştık 7 bin taraftar önünde. İspanya'nın da galibiyeti ile ikinci tur gruplarına lider başlıyoruz. Yolunuz açık olsun!!
  • İki gündür net yoktu evde. Netsiz yaşamaya alıştım derken kendimi yine burda buldum.
  • Bugün dershanede deneme sınavı olduk. İlk kez denendim bu sene. Daha sene başı olmasına karşın mat'tan 28 doğru 3 yanlış gibi kendim için muazzam bir sonuca imza attım. Diğerleri pek iç açıcı değil ama Haziran sonunda Allah utandırmasın...
  • Futbol'da lig yeniden başlıyor. Dünya Kupası mucizelere kaldı bu saatten sonra işimiz çok çok zor. Güzel bir derbi ve Bursa'mızda Fenerbahçe maçıyla haftasonunu güzelce geçirelim.
  • Yarın'da 16.45'te İspanya maçı var. Ekrandayız.. Çeyrek final yolunda galibiyet bekliyoruz takımdan..
  • Son Durak 3d'ye gittim.. 3. filmi güzel değildi ama 3 boyutlu olan bu film izlenir yani. Acayip derecede gerildim filmde.. Gidin deneyin. Cidden adamlar yapmış. Gayet iyi de eğlendik arkadaşlarla.
  • Geçen akşam dershaneden dönerken yağmura yakalandık. Tamam yağmuru özledik ettik ama bu kadar da değil be abi.. Davut Güloğlu kliplerindeki gibi yağıyordu mübarek. Eve gelene kadar kıyafetler ağırlaştı üstümde. Bi kilo fazladan suyla eve giriş yaptım.
  • Iverson Memphis'e gittiğini duyurmuş Twitter'dan. Adam parasına bakmakta.. Ne rahat.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...