23 Eylül 2008 Salı

İbrahima Yattara Bilmecesi


Gidecek mi ? Kalacak mı ?

Aniden gelişti herşey . Bugün kampüsten büroya geçtiğimde gördüm haberleri , Katar 'dan istiyorlarmış kara belayı . Verilen para çok iyi . Daha transfer döneminin ortalarında , bir platformda kıyasıya bir tartışmadaydım : Yattara gitsin mi kalsın mı ? Benim düşüncem şöyleydi ; iyi para verildiği taktirde tutmanın bir alemi yok . Kısacası iş bizim kulübe giren paraya bakıyordu . Benim düşündüğüm rakamlar 10 milyon euro'ya yakındı . Bugün okuduğum haberlerde telaffuz edilen rakamda 10 milyon euro lafları geçiyor , hatta 15 ' e kadar yolu varmış . Müthiş para neresinden bakarsanız bakın . Bu para bizim için çok iyi olabilir ama sorun transfer döneminin kapalı olması . Şimdi yapılması gereken şey bence ; böyle bir para varsa ortalıkta satılmasıdır . Zaten Yattara 'da Trabzonspor 'a para kazandırmak istiyorum , tabii bende kazanmak istiyorum tarzı şeyler söylemiş . Ben gitmesinde bir sakınca görmüyorum , tek kötü olan yanı transfer döneminin Türkiye 'de kapalı olması ama onuda bizim kadroda yapılacak bir kaç oynamayla aşabiliriz . Umut ve Gökhan 'dan birini kesip ; Isaac - Barış 'a şans vermek gibi ... Biz kara belayı çok sevdik , Carlos - Üzülmez - Balta veya diğer sol bekler nefret etti . Onun karşısında adeta işkence çektiler ama buraya kadarmış herhalde bu . Gelecek para süper , belki de bizi şampiyonluğa götürecek paranın kaynağı Yattara 'ydı . Herşey için teşekkürler karabela ...

Uzun Sokak Haber Ajansından aldığım haber , gittiğinin kesinleştiği yönünde . Tabii bu Uzun Sokak Haber Ajansı resmi bir kaynak değildir . Yarın açıklama yapacakmış Yattara , merakla bekliyoruz ... Devre arasında patlıyor bombalar Trabzon 'da , hazırlıklı olun diyeyim şimdiden ...

Kısacası sorunun cevabı ; gidecek bence .

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...