22 Eylül 2008 Pazartesi

Wallace: Şampiyon Olabiliriz


Ben Wallace bana göre şu an aldığı parayı hak etmeyen ve zaman zaman göz boyamak adına çıkıp bir-iki ribaunt alan bir isim. Eğer aldığı kontratın hakkını vermeyi biraz düşünseydi Bulls bu durumda olmaz ve takas etmezdi sezon ortasında. Cleveland'da da aslında pek aktif olduğunu görmedim. Tamam bir James faktörü gereği topu eline alması en son iimlerden biri ancak yine de bana oyun açısından umut vermiyor çok değil 2005'e şöyle bir bakınca..

Ben Wallace demiş ki yaptığı açıklamada; ''Şampiyon olabililiz. Kadromuz yeterli ve birşeyler başarabileceğimize inanıyorum.'' Şimdi tamam kadro açısından Cavs'ta sorun yokta mesele oynayabilmekte. James'i elinde tutabilmek adına ne kadar yaranırsam diye bu sezon Cavs önemli sayılabilecek hamlelere imza attı. Mo-Williams bunların en önemli örneği. Geçtiğimiz sene Boston'u elebiyecek noktayada gelmişlerdi. Şampiyonluk gelir gelmez, kadro iyidir değildir o benim için ayrı mevzu ama Ben Wallace'ın şu kontratının hakkını vermesi lazım. En azından bu sezon öyle olsun..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...