26 Eylül 2008 Cuma

Kullanılmaya Hazır Paralar


Yattara transferinden avantajlı bir şekilde ayrıldığımızı düşünüyorum , tabii ki düşünmeyenlerde var . Hatta iki gündür ciddi anlamda tartışmaların içindeyim bu konu için . Muhasebeci bile olduk tartışmalarda orası ayrı . Neyse ben neden mi iyi oldu diyorum ; buyrun geçelim ...

-Yattara kendisine teklif geldiğinden beri yönetimi arayıp duruyormuş , satın beni satın diye .

-Kalması halinde oynamama ihtimali bile vardı ki sakatlık bahane edilmesi olabilirdi bunun nedeni .

- 10 - 11 milyon euro Türkiye standartlarında çok iyi para . Hele başkanınız ve yönetiminiz Sadri Şener 'in ekibiyse bu para iki katına çıkıyor . İyi değerlendirecekleri kesin .

- Takım Yattara 'ya bel bağlamayacak , daha bir takım olacak . Daha da neden var ama bunlar yeter . Bence iyi oldu . Gelen paralar kullanılmaya hazır şuan . Devre arası hareketli bir dönem olacak bizim için . Sağ bek , sol kanat istiyorum ilk iş olarak . Sağ açıkta gerekmez ama dursun bir kenarda diye alınabilir . Topuz Mehmet alınırsa , bek - açık 'tan biri alınmayabilir . Yani düşünecek çok vakit var . Kısacası ; kullanılmaya hazır paralar doğru ellerde . Tabii Yattara 'da resimde ki gibi , şimdi göbek atıyordur . Yıllık 2 milyon euro , 2 yılı garanti peşin para ve 4 yıllık anlaşma . Bir de şu var ? Bir adam 28 yaşında neden Katar 'a gider ? ama oraya girmeyeceğim .. Belki sonra .

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...