30 Temmuz 2008 Çarşamba

Batman: The Dark Knight



Batman: The Dark Knight'ı dün izledim Imdb sırasına ve yapılan yorumlar neticesinde. Filmi beğenmedim de değil hani cidden söylenildiği kadar var. Senaryosu kurgusu oyuncuların birbirleri ile olan etkileşimleri oldukça güzel.

Heath Ledger'i bu kadar övmelerini ölümüne bağlamaktaydım biraz ama filmdeki o müthiş hatta harika performansını görünce haksızlık ettiğimi anladım. Batman filmi olmasına rağmen filmi götüren karakter Joker'di bence. Filmin Joker ile başlamakta zaten. Özellikle Batman ile Joker'in sorgu diyalogları mükkemmeldi.


Bir diğer konu Two-Face. Aslında ben onu serinin üçüncü filminde bekliyordum ancak burada karşımıza çıktı ve onunda hikayesinin sonunu gördük. Üçüncü filmin konusu nasıl olacak merak içindeyim.


Bu filmi götüren unsuer Joker ve Two-Face'di Batman dışında. Özellikle Heath Ledger'in performansına hayran kaldım. Cidden anlatıldığı kadar varmış dedim sinemedan çıkınca.


Tabi Bruton'un Batman filmleri de izlenmeye değer ama Nolan'ın Batman Bagins'i ve Dark Knight'ı da yabana atılacka yapımlar değil.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...