31 Temmuz 2008 Perşembe

Trabzonspor Basketbol Takımı


Öncelikle camiamıza hayırlı olsun bu birleşme,sonunda hak ettiğimiz yerlere gelebilmek için ilk adım atıldı,şimdi gerisinde sıra.Zaten bu işler sırayla,öyle bir anda başa güreşen bir takım yaratılmazdı.İstikrar yakalamak için belki de iyi oldu bizim adımıza birinci lig yerine ikinci ligden başlamak,gençleri burada keşfedebileceğiz.

Birkan,kendisine çok güvendiğim bir isim.Benden sadece iki-üç ay daha büyük diye hatırlıyorum ama buralardaki bir takımın sorumluluğunu alabilecek potansiyel var onda.Yetenekli,ikinci ligde zorlanmayacak bir isim.Trabzon'a katılmasından ötürü son derece memnunum,maçlarda artık daha yakın oluruz kendisine.Gelecek sezon gönlümüzü fethetmeye aday oyuncuların başında geliyor.

Volkan İncekara,sanırım en büyük eksiğinden girmek gerekir.Bana bir guard için yavaş geldi ama bu eksikliğini oyunun her alanına yaptığı katkı ve basketbol IQ'su ile fazlasıyla kapatıyor.O da Birkan gibi çok yetenekli,Umut Tınay'dan da çok şey öğrenecektir bu sene,belki de Umut Tınay'ın gelmesine en çok sevinecek gençlerden birisi.

Can Özcan,büyük takım küçük takım demeden hücum potansiyelini konuşturabilen birisi,bir Beşiktaş maçı hatırlıyorum çift hanelere elini kolunu sallayarak çıkmıştı,keza çift hanelere çıktığı başka maçlarda var kendisinin.Takıma hücum alanında büyük bir artı katacaktır.

Engin Algın,tecrübe katacaktır takıma.Bu tecrübeyi sağlayacak oyuncularda lazımdı,takımın içinde bunlarda mevcut.Biride Engin bunların.Keza Ufuk Yanar'da aynı bahsettiğim özelliğe sahip,o açıdan faydalı olacaktır.

Burak Yönder o da adını sıkça duyabileceğimiz biri olabilir ilerleyen senelerde sevindim bizim takımda olmasına.

Recai Öztürk-Kerem Öztoprak,fazla birşey beklemiyorum.En azından benim izlediğim bu isimler diğer saydığım isimler arasından sivrilir mi,zor diye düşünüyorum.Hayırlısı.

Trabzon'dan gelecek oyuncular hakkında fazla bilgim yok,o yüzden onlar hakkında yorum yapamayacağım.Gerçi sadece Roman takımda gözüküyor geçen seneden.

Sona ise,Umut Tınay'ı bırakmak istedim.Tecrübesiyle takıma inanılmaz bir katkı verecektir kendisi,geçen sene fazla dikkat çekmesede ikinci ligde onun gibi bir tecrübe genç oyuncularla iyi işler yapabilmek için uygun görünüyor. Umarım yanılmam takıma çok ama çok katkı vereceği konusunda,özellikle Volkan'a da çok faydası dokunacaktır oyun bilgisiyle.

Kısacası doğru bir takım kuruldu,daha gelecek Amerikalı'dan bahsediliyor.Bence iki numarada oynayabilen birisi olabilir ya da combo guard tabir edilen,1-2 oynayabilen birisi.Bakalım,2-3'de olabilir mevkileri.O gelecek Amerika'lıyla,birinci lige çıkacak kadro kurulmuş olacaktır,bir kaç takviye daha yapılırsa tabii tadından yenmez ama yapılmasa da olur bence.Neyse sanırım çok konuştum.

İyi bir adım attık,artık tribünleri doldurup takımımızı desteklemekte sıra.

(Geçtiğimiz günlerde yazdığım bir yazıydı,burada da yer alsın istedim.)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...