31 Temmuz 2008 Perşembe

Corey Maggette


Benim basketbolda en sevdiğim oyunculardandır kendisi,bu yazda çok özel dakikalar yaşadık gerçekten.Spurs'a gelecek mi gelmeyecek mi,kabul edecek mi etmeyecek mi derken tatlı bir heyecanın içinde buldum kendimi.Maggette'nin gelmesi hem bizi tekrardan en kuvvetli takımlar listesinde üst sıraya taşıyacaktı,hem de en sevdiğim adamlardan birisi olan Maggette benim takımıma Spurs'a gelecekti.Ama gerçekleşmedi tabii,en kuvvetli adaylardan biri olarak gözüküyorduk ortada ama Warriors Baron'u kaybettikten sonra misilleme mi düşündü yoksa gerçekten faydalı bir oyuncu almak için mi aldılar onu bilmek imkansız ama salary'de ki boşluklarının sayesinde bizden daha çok para vererek takıma kattılar onu sonuçta.Üzüldüm açıkcası, çünkü 2-3 yıllık hayalimin gerçekleşmesini çok az bir zaman kalmıştı ki gerçekleşmedi yine,bu saatten sonra da Maggette'nin Spurs forması giymesi imkansıza yaklaşıtı,Spurs dışında oynayıp,kalbimi bu kadar kazanan bir oyuncu olarak tarihte ismini alacaktır mutlaka Corey Maggette.

Warriors'da ki kariyerine gelecek olursak,faydalı olacağı açık ama sorun şu;aradığı başarılara burada ulaşabilecek mi ? Ki bunun cevabı kesinlikle hayır olacaktır çoğu basketbolsever tarafından,Warriors playoff'a son sıralardan kendini atabilirse sevinmeli bence.He gerçi ben şu şartlarda sekizincilik için onları ön planda görüyorum,Ellis bir numarada,Kaptan Jack. iki numarada,Corey üç numarada,Al dört numarada ve Biedrins beş numarada oynamak üzere fena bir takım değiller,yedekten de etkili oyuncuları olacak kendilerine göre.Corey'in istikrarı çok önemli olacak takım adına,umarım kendini iyice gösterir burada.He tabii Spurs maçlarında göstermesini temenni etmiyorum.Bir Corey yazısıyla giriyim dedim,kısacası Warriors onun oyunu için çok iyi bir yer olabilir ama başarı için yanlış adrese geldi,halbu ki Texas'da San Antonio onu beklemedeydi.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...