24 Ağustos 2008 Pazar

Avni Aker Stadyumu



Trabzonspor'un yaz başından beri stadını yenilemek için bir çalışma içinde olduğunu biliyordum ama nasıl olduğu ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu.Takipte etmedim zaten..
Hüseyin'in bugünkü mesajındaki resimleri görünce kafamda birşeyler kıpırdandı. Sonrasında Tv'den Ankaraspor maçını izleyince gördüm ki gayet hoş olmuş stad.

Bir kere Türkiye'deki tüm stadyumlarda bir atletizm pisti var Fenerbahçe stadı haricinde. Bu rakip takımlar adına korkutucu bir unsur değil ama gördüm ki bu akşam Trabzon'da Maraton tribünü yenilenmiş ve sahaya yakınlaşmış. Kale arkaları çok şık olmuş. Stadyum oval yapıdan ingilizvari bir yapı ile diktörtgen biçime gelmiş. Kalenin hemen dibinde tribünler ve cidden tansiyonu yüksek maçlarda baskıyı maximum düzeye çıkartacaktır rakip adına.

Kısacası stadın yeni halini beğendim. Aslında gözüm eskiyi aradı gibi biraz ama bir-ili kaftaya alışırız yeni görünüme. Gayet şık olmuş.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...