26 Ağustos 2008 Salı

Milan Baros Gs'de


Galatasaray Milan Baros ile anlaşmış resmi sitenin verdiği bilgiye göre. Zaten bir-iki gündür anlaşılma aşamasındaydı Baros ile Galatasaray. Hayırlı olsun Galatasaraya.
Bu sezon şampiyonluk adına oldukça iyi bir hamle yapıldı. Son dönemde formsuz olsada kalitesi ortada olan bir isim Baros. Ve Galatasaray'a da oldukça katkı sağlayacaktır elbet.3 yıllık anlaşılmış Baros ile.
Kewell'dan sonra oldukça önemli bir hamle Galatasaray'dan. Lig'de oldukça şenlendi güzelleşti.

2 yorum:

D-WILL dedi ki...

shdadhsagedqwdyusgagdasjdasdjasoış

Ne diyeceğimi, ne yapacağımı bilmiyorum. Çok sevindim. Artık eskisi gibi saçma transferler yapmıyoruz. Çok akılcı işer yaptık. Kewell-Meira-Baros.. Teşekkürler yönetim.

NOT:Umarım artık stat dolar:x

Kaan Mert dedi ki...

Cidden çok önemli bir transfer. Giden yabancılar ile bu sezon gelen yabancılar araısında dağlar kadar fark var. Ben bile alkışlıyorum Gs'yi şu yaptığı transfer için. Hem kendi kalitelerini hemde ligin kalitesini yükselttiler.
Umarım çarşamba gecesi iki takımımızda şampiyonlar ligiine girmiş olur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...