24 Ağustos 2008 Pazar

Testere 2 -> Atv


Kendimi şu gece Turkcell Süper Lig ile meşgul etmişken maçların bitiminde Atv'de Testere 2'yi gördüm. Bir kaç gündür reklamnını görüyordum ve nasıl yayınlayacaklarını da merak ediyordum açıkçası. Testere 2 kana doyuruyor insanı ve ne gibi sansürler uygulanacağını merak ediyordum.

Testere 2'yi izlemeyeli uzun zaman olmuş. Türkçe olsa da yinede izlemek keyif verdi. Hiç yoktan eğlencelik izledik geceyi noktalamak için. Sansür konusunda pek tutucu davranmamışlar. Yani tutucu dediğim çok makaslanmamıştı farkettiğim kadarıyla -eh baya oldu izleyeli- ancak hemen hemen her sahnede buzlu görüntü ile yayınladılar filmi. Bu da iyidir be.. Yayınlama cesaretlerini bile kutlamak lazım bence. +13 işareti ile yayınladılar Testere 2'yi.. Bu arada gereksiz olarak her sigara sahnesinde de görüntüyü mahvettiler. Şu olayı hiç anlamıyorum ya. Adamın sigara yada benzeri birşey içtiği açık orada ne amaçla buzlarsın. Neyse..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...