24 Ağustos 2008 Pazar

The Cleveland Show



Famıly Guy'u hemen hemen 2 sezondur takip ediyorum. Aslında ediyordum ilk sezonunda Salı günleri gayet makul bir saatteydi ancak geçtiğimiz sezon Pazar geceleri 00.00'da yayınlanmaya başlandı. Yine de tekrarlarını ne zaman yakalasam izlerim büyük keyifle. Moralim bozuksa birebir gidiyor Famıly Guy..

Peter Griffin'in arada dertleşmek baabında zaman zaman dörtlü bir grubun ortasında buluyor kendini. Bu gruptaki arkadaşlarından biride Cleveland isimli gayet sakin bir vatandaş. Sesi de oynadığı kısa zamanda insana haz veriyor izlerken..

Cleveland'ın spin-off'u yapılıyor Famıly Guy'un yayıncısı Fox tarafından. Bende daha yeni rastladım aslında yeni bir haberde değil. Famıly Guy'u izlerdim ama bakalım Cnbc-e verirse bunu da arada takip ederim. 2009 baharında Fox'un yayın planlarında imiş The Cleveland Show.

Resime bakınca Famıly Guy benzeri bir aile izleyeceğiz gibi. Şişman kendine güvensiz görünümlü bir çocuk. Cin fikirli olduğu bakışlarından belli bir bücür. Ergenlik çağında sorunlarıyla boğuşan bir genç kız. Yeterince seksi olmaya çalışan ev-kadını ve aile babası. Bakalım dizi tutar mı. Famıly Guy yayından kalkar mı Cleveland Show'un gelmesiyle bilemiyorum ama yine de güzel bir animasyon olacaktır..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...