30 Ağustos 2008 Cumartesi

Geçmiş Olsun Kaptan


Dün gece Süper Kupa finalini izler gibi yapıyordum. Arada zaplamak gereksinimi duyduğumdan tam izleyemedim. Spiker Ümit-Ümit diye birşeyler gevelemekteydi. Konuşmanın başını kaçırdığımdan hangi Ümit olduğunu anlamadım. Ne olduğunu da...
Maç sonrası Fb Tv'de haberleri izlerken Ümit Özat'ın dilinin boğazına kaçtığı ve ciddi bir tehlike atlattığını gördüm.. Cidden korkutucu ve yaralayıcı bri görüntüydü. Gözleri dönmüş sahada yığılmış bir vaziyetteydi. Tüm futbolcular bir an önce sağlık ekibinin müdahele etmesini bekliyordu. Uzun yıllar onunla beraber çalışan ve halen de çalışmakta olan Daum ve uzun yıllarda rakip olarak karşılaştığı ancak şimdi aynı formayı Ümit ile birlikte giyen Mondragon'un gözyaşlarını görünce benim de gözlerim doldu.
Geçmiş Olsun Kaptan..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...