1 Kasım 2008 Cumartesi

Nba - Gecenin Maçları

Haftasonu şu Nba olayı cidden çok zevkli bir hal alıyor. Bir kere sabah okula gitme derdi yok sorunsuz şekilde izliyorsun maçları. Hoş ben yine geceyi tamamlayamadım ama her maça biraz biraz bakmaya çalıştım.

Öncelikle ilk olarak Sixers-Knicks maçını izlemeye başladım ki tamamına yakınını izledim. Öncelikle maç hakkında şunu söylemek istiyorum ki dışardan hücum etmekte Nba'in en kötü takımlarından biri olan Sixers'a karşı içerden bu kadar çok açık verme öküzlüğünü ancak Knicks yapabilirdi herhalde. Elton Brand'i hatta Dalembert'i göklere çıkardılaar. Bir de maçın başından beri ısrarla Brand'ı Zach ile savunma girişimleri var ki aman aman..

Tamam Knicks bu maçta çok çok çok kötü bir yüzdeyle şut atmış ve çemberi dövmekten beter etmiş olabilir ama savunmada bir direnç bekliyor insan. D'Antoni'nin takımıdır hızlı basketbol olacak elbet ama savunma olmadan birşeyleri başarmak imkansız artık.. Guard savunması da akıllara zarar. Sixers guardları istediği gibi maçı yönetti..

Öncelikle Miller fazla gözükmesede ilk çeyrek kritik işler yaptı. Sonrasında ise maçta ibrenin Sixers lehine dönmesini sağlayan Lois Williams ile Willie Green'in resitali başladı parkede. Knicks elbet bunlarada seyirci kaldı. Bu ikili benchten gelerek takıma önemli bir ivme kattı ve farkın açılmasında etkili oldular. Sixers maçı kazanmayı garantilediği üçüncü çeyrekte yine Miller'a başvurdu ve Miller'ın çeyreği domine eden oyunu ile maçın nihayeti belli oldu.

Sixers'ta saydığım isimler dışında Iguodala ve Dalemberti'de beğendim. Brand'in gelişi ile Dre'nin kullandığı toplar biraz sekteye uğramış olabili ama yine elinden gelenin en iyisini sahaya vermeye çalışıyor. Knicks'de ise beğendiğim tek isim pota altında en azından mücadele veren David Lee oldu.

Maçta Sixers adına tek olumsuz not seyirciydi. Bu takımın seyircisiyle arasında birşey var sanacak gören de ama nedense salon dolmuyor. Dolsa da ruh yok.. Hadi Raptors maçında şehrin bir diğer takımının şampiyonluk günüydü gelinmedi maça ama bu maça nedne gelinmiyor. Geçen seneki play-off'larda da hiç iyi bir renk katmamışlardı seyirci olarak.


Boston-Chicago maçına göz atma fırsatı buldum ama sürekli Sixers maçına bakma isteği ve o sıralarda nettende oldukça heyecanlı maçlar takip etmem dolayısı ile sağlıklı veriler elde edemedim. Ama şunu söylemeliyim ki bu takımın savunması bir harika.
Boston'da her ne kadar savunma bir hayli üst seviyede cereyan ettiyse de Bulls'un hücumu da bir hayli düşük seviyedeydi. Tamam rakip iyi savunma yapıyor olabilir ama boş şutlar bile girmemeye başladı Bulls'ta. Gecenin tek istisnai durumu çaylak Rose'du..

Sixers maçının sonucu artık belli olmuşken Kanada'ya uzandım ve müthiş bir heyecan fırtınasına tanık oldum. Son 2 dakikasını takip edebildim Toronto-Warriors maçının lakin buna rağmen Sixers maçında alamadığım o hazzı aldım. Seyirciyi hissettim eminim ki parkedeki oyuncularda hissetmişlerdir. Bosh takımını ipten aldı ve zafere taşıdı. Bu sene yine durdurulması çok zor olacak hele ki yanında Jermaine varken.

Az kalsın unutuyordum Memphis'i.. Yahu bu takım nasıl geri döndü öyle ve nasıl kazandı şu maçı. Orlando'da ne var bilemiyorum sezona çok kötü başladılar. Önce Atlanta şimdide Memphis.. Halbuki uzun süre önde götürdüler maçı ancak Gay ve Mayo'nun performansları maçı dengelemiş son topa kadar getirmiş. Hidayet dün gece gerçekten iyi bir maç çıkarttı ve bu sezonda boş durmayacağını gösterdi. Ancak o son topu kenardan çıkaramamasına anlam veremedim. Suç onda değil elbet ama Magic'de son topu kullanmak adına topu almak için hareketlenen yok. Neden Hedo çıkartıyorsa kenardan.. Eh top Memphis'e geçti maçın kahramanı Gay'de güzel bir buzzer ile galibiyeti söktü..


Bir de Miami'den bahsedeyim. Bir türlü maçı izleyebileceğim link bulamadım bulduklarım da nedense hep başka maç çıktı.. Neyse izleyemedim ama galip gelmemiz güzel olmuş evimizdeki sezon açılışında.
Center olmadan oynuyoruz ama Haslem'de layıkıyla başarıyor pivot işini. İki maçtır takımın en iyi istatistiklerini yapıyor kendince bana göre.. Wade'de değinmek lazım ki artık döndü Wade bunu dün akşam gördük. Nasıl bir maç çıkarmış Wade öyle kardeşim..
27 dakikada 20 sayı 8 asist 4 ribaunt 4 top çalma 4 blok.. Vay be..
Beasley'de ilk beş çıkmasına rağmen fazla süre alamadı ama maç koptuktan sonra uzun süre sahada kaldı ve iyi istatistikler çıkarttı. Bir sözümde Marion'a.. Ne olur böyle devam et be..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...