30 Eylül 2008 Salı

Fenerbahçe - D. Kiev


Maç öncesi fazla konuşmak istemiyorum aslında . Çünkü Fenerbahçe 'nin sağı solu belli değil bu sene . Tek avantaj maçın Şükrü Saraçoğlu'nda oynanması . Başka bir avantaj göremiyorum Fenerbahçe adına . Sevinilmesi gereken konu ; Edu 'nun dönmesi . Gerçi alışıktır kendi kalesine atmaya yine yaparsa bir güzellik rakibe bilemem ... Fenerbahçe 'nin bu sene oynadığı maçlardan birini kaçırdım şuana kadar . Yani rahatlıkla söyleyebilirim ki ; Fenerbahçe iyi değil ... Hatta çok kötü ... Zaten 5 maçta alınan 3 yenilgi ve Porto yenilgileri bunu kanıtlıyor . Kiev 'de etkili bir takım . Özellikle kontra atak futbolunu çok iyi uyguluyorlar . Fenerbahçe maçın başında şuursuzca saldırırsa , işi zora sokabilir . Aman dikkat ... Kiev ' e de yenilirse dede gider mi ? Bir başka konuda bu olsun . Neyse bunu maç sonucuna göre konuşuruz ... Son olarak ben dede iyi hoca değil ya da yeterli hoca değil diye basbas bağırdım ama dinleyen olmadı ki ... Zico > Aragones ... Avrupa Şampiyonasını kazanması onu büyük hoca yapmaz , sadece işini iyi yapmıştı orada . Ama kulüp takımı çok farklı birşey ... Neyse maç 21.45 'de . Tabii ki Star 'da ... Resimde resmi siteden . Aman Aziz Yıldırım bizide karşına almasın sonra !

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...