30 Eylül 2008 Salı

Prison Break


Oks yıllarıma denk gelmişti ilk sezonu izleyememiştim. Ancak yaz tekrarlarını yakaladım ve hiç bir bölümünü atlamadan izlemiştim. Binbir merak içinde yalnızca bir gün bile bekleyemez olmuştum bölümün ardından. İlk sezondan 5 bölüm izleyince dayanamayıp sezonu bitirmiştim zaten.. İlk sezonu cidden olağanüstü tarifini kullansam yanılmam Prison Break için. Kimileri tadında bırakılıp tek sezon olsaydı demeye devam ediyor ancak ben hep bir 2.sezonun gerekliliğini söylerdim. Ve orda da bitirilmeliydi..

2.sezonun olmasını neden isterdim çünkü bir sezon boyunca parmaklıklar ardında gördüğümüz elemanları bir de dış dünyada görmek fena olmazdı. Zaten bir Utah meselesi de vardı ilk sezondan kalan.. Neyse ikinci sezon bence işi bozmamış ilk sezonun üstüne kaymak gibi gelmişti adeta. Hatta 2. sezonda Mike & Sara teknede buluştuklarında bir çeşit mutlu sonla bitirilmeliydi dizi.

Uzatılmasına en başta sevindim ancak 3.sezonun grev nedeniyle akibetinin belli olmaması ve bilindik Prison Break havasından da uzak kalması nedeniyle hiç hoşlanmadım. 4.sezon için ise umutlarım vardı. Her şey bağlanır bir şekilde ve dizi güzelce biter diye.. Bu akşama kadar izlememiştim 4.sezonu bu akşam izlemeye başladım ve yayınlanan tüm bölümlerini izledim.

Yazının bundan sonraki kısmı Spoiler içerir..

Beklediğim gibi başlamadı hatta yine mi fiyasko dedim içimden izlerken. İlk iki bölüm de bazı yerlerde acayip sıkıldım. Gereksiz diyaloglara falan girmişler sanki srf 40 dakikalık bölümü dolduraabilmek için. Bazı olaylar da mantıksız geldi. Sona olayı, 3.sezonun ana elemanlarının bir kalemde silinmesi gibi. Gerçi Gretchen'ın yaşadığını gördük sonradan ama.. Bir de koca 2.sezon boyunca yakalanmayan Fox River kaçakları Usa sınırlarına girdiklerinden sonra bir anda yakalanıveriyorlar...

3. bölümden itibaren havasını hissettirmeye başladı. Ama o öyle ilk iki sezonun havası falan değil. Sade bir sezonun havası. Bağlantı da kuramıyorum artık eski ile sadece yeni bir diziymiş gibi izliyorum. Artık hapisten kaçmaya değil hapse girmemek için hem de şirketi çökertebilmek için çalışıyor ekip. İlk iki bölümde Scylla denilen bilgi topluluğunu ele geçirdiklerin de ne oldu bitti mi yani falan dedim ama iş bir parça da değil 6 parçadaymış. Henüz beş bölüm izledim ve 6 Scylla parçasının yarısını tamamladılar. Kaldı 3 parça.

Şimdi reytingler kötü gidiyormuş Amerika'da duyduğuma göre. Bu saatten sonra iyiye gitmezme muhtemeln son sezon olacak ve 22 bölümden de kısa tutabilme ihtimali var 4.sezonun..
Yani 3 parça kaldı onlarıda bir şekilde alacak olurlar ise dizi çabucak bitebilir. Dizinin senaristi elimizde sezon finali için de büyük final içinde senaryo mevcut ve her an uyarlayabiliriz demiş. Bakalım neler olacak ama ben bu sezonun da olduğu görüşünde değilim. Olmamış yine Prison Break. Tadında bırakılmadı o ilk efsanevi sezonun hatrın izletiyor kendini namussuz ama artık bitmeli..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...