11 Eylül 2008 Perşembe

The Illusionist



Bugün 11 Eylül. Yıllar yıllar önce bugün Bursa düşman işgalinden kurtulmuş Meb'de tutmuş okulları tatil etmiş. Bizde bu fırsattan istifade bugün bir film daha izledik. Son günlerde fazla izlediğimin farkındayım ama dersler de başlamadı vakit geçirecek birşeyler bulmak aşrt. Neyse Moviemax'te gördüm Sihirbaz'ı bugün geçtim tv karşısına izledim..

Filmin işleyişi ilginç. Filmin sonlarına doğru yaşanan bir olay Müfettiş Uhl'un- Paul Giamatti- ağzından biz izleyenlere anlatılıyor. Yani hikaye ilginç kendine bağlıyor ve izlettiriyor ancak sonu pek olmamış gibi geldi bana. Sen git 90 dakika boyunca izle filmi, ardından son karede bir anda flash halinde gerçek ortaya çıksın.. Madem 2 saniyede çözülebilecek kadar kolaydı neden daha önce çözemedin de filmin sonunu bekledin be Uhl..

Edward Norton filmde sihirbazı canlandırıyor ve velihat prensin sevgilisi - evet böyle demeye karar verdim - ile küçüklükten gelen yakınlaşma ve hatta aşkları var. Müfettiş Uhl ve Velihat Prensimiz de hikayede yan rollerde.. Ancak özellikle Paul Giamati filmi almış götürmüş. Edward Norton'dan ziyade filmin en iyi performansı ondan gelmiş bence.. Yaşadığımız herşey bir illüzyon söylemi ile sonunu ilgi çekici kılabiliyor ama ben pek beğenmedim sonunu.

Tavsiye eder miyim. Alın izleyin beğenen çıkar, beğenmeyen çıkar. Benim için filmin beğendim yönleride oldu beğenmediğim yönleride.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...