12 Eylül 2008 Cuma

Yalan Rüzgarı mı ?

Yüksel Aytuğ bugün köşesini okuyucularına bırakmış ve hayli ilginç ve bir o kadar da doğru tespitler çıkmış ortaya. Bunlardan biride Kavak Yelleri. İzlerdik geçen sene zevkle ama geçen hafta yayınlanan ilk bölüm beni pek sarmadı.. Nedendir bilmiyorum ama izlemek gelmiyor artık Köşede de Kavak Yelleri hakkında bir sitem vardı bugün;

Yalan Rüzgarı'na döndü

Konu, Kavak Yelleri dizisindeki metamorfoz durumu... "Yüksel Bey merhaba. Benim sizden ricam mümkünse yazacağım konuyla ilgili şikayetimi dile getirmeniz. Ben ve benim gibi babalarına ve kardeşlerine yıllarca kız ve erkeğin aşk duygusu olmadan çok iyi birer dost olabileceklerini gösteren ve bundan dolayı çok sevdiğim Kavak Yelleri dizisindeki senaryonun Yalan Rüzgarı kıvamına getirilmesinden dolayı duyduğum rahatsızlığı dile gteirmek istiyorum. Çevremdeki herkes böyle düşünüyor ve yeni dönemde bu diziyi artık kesinlikle izlemeyecekler. Gençliğin en saf ve güzel hallerini yansıtan bu güya gençlik dizisi artık kimin kimle olduğunu anlayamadığımız bir ihanet dizisine dönüştü. Gençlere örnek olan bu dizi artık gençlere 'Modern çağda arkadaşının aşkıyla da olabilirsin ve hatta arkadaşım dediğin kimseyle her an aşk yaşayabilirsin, önemli değil, dostluk kavramını boş ver, aşka bak sen' kıvamına gelmiştir. Her zaman doğruları tespit eden size güveniyor ve köşenizde bu konuyla ilgili şikayetimizi dile getirmenizi rica ediyoruz. Sevgilerle."

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...