10 Eylül 2008 Çarşamba

Vantage Point



Geçtiğimiz hafta sonu D&R'dan Bakış Açısı'nı aldım. Çevremdeki vatandaşlar tavsiye etmiş ve sürekli bana gelip 'BabaBakış Açısı'nı izledin mi yaa?' tipi sorular soruyorlardı. Neyse aldık filmi az önce izledik ve iyiki de izlemişim diyorum.

Film vardır dış dünya ile bağlantılarınızı keser ve sizi içine alır. Bakış Açısı'da böyle bir film. Filmi izlerken sürekli kafanızda teoriler üretmeniz gerekiyor. En azından ben öyle yaptım. Zihinim sürekli çalışır bir konumda hem filmi izledim hem de olayı kendimce çözmeye çalıştım. Yani benzerine az rastlanır belkide rastlanmaz. 8 ayrı bakış açısı ile belkide tek bir anlatımda fark edemeyeceğimiz bir çok sahneyi, detayların daha sağlam görülmesini sağlayarak filmi hem daha ilginç kılıyor, hemde izleyiciye farklı farklı kısa filmler izletme şansını sağlıyor.

Tavsiye ederim izlemeyen kesime. Her ne kadar Lost'un yıldızı Matthew Fox'un performansı beklentilerimi karşılamasa da film fazlası ile karşıladı.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...