11 Kasım 2010 Perşembe

11 Kasım - Nba'de Bu Gece


12 Kasım 03.00 Heat vs Celtics
12 Kasım 03.00 Bulls vs Warriors - NbaTv
12 Kasım 05.30 Nuggets vs Lakers

Perşembe geceleri Tnt gecesi olduğundan 'iki baba' maç izleme fırsatı buluyoruz. Gerçi ben her zamanki gibi sadece gecenin ilk maçını izleyebiliyorum. Bu gece Bulls-Warriors maçı da var onu da NbaTv veriyor. Warriors'u izlemek için güzel fırsat dahası karşsında rakip olarak Ömer Aşık olacak, iyi maç. Miami adına hiç umudum yok hele ki son Utah maçından sonra, ama rakip Celtics deyip ilk maçı hatırlayıp ayrı bir gazla da oynayabilirler. Lakers Wolves'e karşı kendi oyununa göre etkisizdi ancak Nuggets karşısında ulusal ekranlarda bunu göstermezler. Kötü giden Nuggets'ın galip gelmesini zor ihtimal olarak görüyorum. Hoş Nuggets hakkında ne zaman kesin konuşsam beni yanılttılar ama...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...