13 Kasım 2010 Cumartesi

Ben Geldim!


Bu adamda nerden çıktı diyebirsiniz belki ama kabul etsenizde etmesenizde ben de artık burdayım :)

Tabiki bu işin şakası.Önce kendimi tanıtayım, zaten tanıyanlar vardır.Ben Tugay Pektaş...Bulunduğum bloğu ve arkadaş ortamının, çeşitli NBA forumlarında yaptığım işlerle ve hareketlerle edindim.İstanbul'da oturan, Üniversite sınavlarının gölgesi altında yaşayan bir gencim.Başta basketbol olmak üzere, futbol,sinema,müzik ile yakından ilgileniyorum...Ne kadar yakın olduğumu yazılarımdan anlayacaksınız :). Televizyondan nefret eden ancak Radyo ve Televizyonculuk okumak için can atan bir tipim.TV'de bazı şeyleri değiştirmek için gideceğim...Normal olanı değil anormal olanı severim.Farklı olmak her zaman en iyidir.

Sizinle iyi vakit geçireceğimize inanıyorum.Şimdiden, bir hatam olursa özür dilerim...Ne derler;
Şürç-i Lisan edersek affola...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...