9 Ekim 2008 Perşembe

Shaquille O'Neal


Geçen sezona başlarken Shaq basketbol açısından çok kötü bir durumdaydı. İsteksizdi, maçlara çıkarken o isteksizliği yüzünden okunuyordu. Takımın gideceği nokta belliydi o da daha ileri götüremeyeceğini biliyordu zaten.
Suns'a geldiğinde ben bu takımı şampiyon yapmaya geldim dedi ancak sözünü tutamadı. Bu sözünü bu sezon tutmaya kararlı, bu sezon borcunu ödeyebilecek mi?
NbaTv geçen gün Suns antrenmanını canlı yayınladı. İzlerken o kadar çok şaşırdım ki. Geçen sezon izlediğim Shaq ile iki gün önce antrenmanda izlediğim Shaq arasında dağlar kadar fark var. O'Neal o derece istekli ve arzuluydu ki bu antrenmanda. Takımdaki yenilere eskilere abilik etti eksiklerini göstermeye çalıştı ve bir çok kişiyle birebir ilgilendi.
Suns dün gece de ilk hazırlık maçına çıktı Hawks ile. Suns 100-96 ile boynu bükük ayrıldı sahadan ancak hazırlık maçı bu pekte sonucun önemi yok. Shaq'ın istatistikleri görülmeye değerdi, 23 dakika sahada kalan 9/14 isabet ile Shaq 21 sayı 10 ribaunt ile oynadı. Performansı ile adeta ben ölmedim dedi Shaq.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...