7 Ekim 2008 Salı

Uefa Grupları


Uefa Kupası'nda grup kuraları az önce çekildi. Galatasaray oldukça zor bir gruba düştü. Tamam şimdi nereye giderse gitsin belli başlı takımlar olacak ancak şu B Grubu'na bakınca ben işlerini o kadar kolay görmüyorum.
5.torbadan gelen takım Beşiktaş'ı eleyen takım Kharkiv. Şimdi bu takımı Beşiktaş önünde izlememiş olsak zayıf diye nitelendirip geçeceğiz ama öyle olmadığını gördük ve can sıkıcı bir takım olabilir grupta. Benfica'nın kadrosunda yine önemli isimler bulunmakta ve grubun seri başı. Hertha'nın son durumu hakkında bir fikrim yok ancak onlarla oynanacak maçın Almanya'da olması Galatasaray'ın lehine olur.
Olympiakos, Benfica ve Metalist.. Şu üç takımında deplasmanı oldukça zor olacaktır. Umalım ki Hertha deplasmana çıksın ki bu üçlüden sadece biri ile deplasmanda karşılaşalım. Fikstür önemli grupta her takım için oldukça dengeli oldu.

Bunun dışında diğer gruplarda dengeli ancak daha göze batan A ve C grupları var. Önemli ekipler karşı karşıya gelecek ve cidden zor gruplar olacak. Valencia'nın grubuna bakıyorum da Valancia'nın şov yapması gerek bu grupta..

1 yorum:

Berkan Karadurmuş dedi ki...

Grup önemli değildi ama fikstür bizim için gerçekten harika oldu. Olympiakos ve Metalist ile kendi evimizde oynayacağız. Yani iki zor deplasmandan kurtulduk. Almanya bizim için deplasman sayılmaz(H) Benfica ile de deplasmanda oynamayı tercih ederdim sonuçta kendi evinde alabileceğin bi mağlubiyet kötü olabilirdi. Bu gruptan 1. ya da 2. çıkarız diye düşünüyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...